Yesterday Was à lovley day

Ja, jag vet att jag är sämst på att hålla mina löften om att blogga..
Gårdagen va en himla bra dag, den började med att jag hämtade min lilla älskling hos min storebror. Sen åkte vi lite pulka här i närheten. Har glömt bort hur bra man hade de när man va liten. Inga bekymmer man va lycklig vardag.
Mötte upp Jessica i centrum där vi lunchade för att sedan åka till Nacka för att hämta jessicas lillkille . Efter de tog vi bussen till sickla där kidsens dreamland ligger(Andy's lekland). Grabbsen hade super skojj men även jag och jessica tog oss an de skyhöga rutshbanorna. Förstår inte hur småbarnen vågar.. Men men
De va en himla bra dag må jag säga!
Vi såg ut som unga mammor när vi for genom Stockholm med en varsin unge hållandes i handen.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0