depp dag

De är inget jag går runt och gnäller om eller pratar med någon om. Inte ens mina närmaste. Jag har alltid varit en sån person som ställer upp och gör saker för människor runt omking mig, men jag kan liksom inte dela på mig. I wish i could. Känslan av att någon känner sig sviken pga mig klarar jag inte av.

De finns så mkt inom mig som jag ba vill berätta men jag kan verkligen inte. Negativ respons är inget jag vill ha och drf håller jag saker och ting för mig själv. De känns förjävligt men de är så de är. Finns så många falska människor där ute som inte ens förtjänar de jag gör. Jag är för snäll, men en vacker dag kommer jag inte finnas där. So you guys som är fullla med bullshit you better watch out.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0